Friday 20 January 2017

The best officemate in the world


Hari ni last day saya kerja dekat ASI.
Perasaan ?
Entah. Bercampur baur. Sedih, terharu, gembira, sugul, semua ada.
Bercampur dalam satu periuk.

Eh.
Periuk. Buku masakan !
Wehh, terima kasih korang 
Tau2 je saya perlukan buku masakan bila dah mula duduk berdua ni :D
Tak lupa juga buku be cool, tempat gantung kunci, (surat yang menyentuh hati yang cekal ni), perfume, biskut, dan semua lah.
Syukran semua !

Terima kasih untuk kenangan selama tiga tahun saya dekat sana. 
Terima kasih selalu bantu saya, sudi dengar luahan hati bila geram dengan mana mana pegawai @ client. 
Terima kasih sebab belanja saya.
Terima kasih sudi tukar duit syiling dengan saya.
Terima kasih untuk semuanya.

Jazakumullahu khairan kathiira

Moga kita berjumpa lagi

InsyaAllah

:)

Farewell untuk macam macam. hehe

Decoration dia.. fuhh.. fuhhh..

Tahun berubah, tempat tak berubah 

What a beautiful day. Dalam bilik ms lee :)

Syukran semua !

Anyway, teruskan perjuangan kawan kawan

Moga dipermudahkan segala urusan walau dimana jua kalian berada

Siiru 'ala barakatillah

Sayang korang kerana Allah :)

Wallahu A'lam

2 comments:

  1. Dpt buku memasak bkn penentu segalanya, hehehe :p

    ReplyDelete
  2. haha ! ada unsur2 cari gaduh 1st round disitu. Jangan pandang buku masakan kita sebelah mata okay. Nanti kita masak kaw2 punya. Tuggula :P

    ReplyDelete