Friday 14 March 2014

apron world !


Assalamualaikum.....

Hari ni saya nak buat satu pengumuman penting

Harap saudara saudari tuan puan berusaha menadah telinga seluas-luasnya dan memahami apa yang ingin saya sampaikan.

Dengan ini.....

saya selaku penjahit @ nama inggerisnya, tailor

ingin merasmikan hari pembukaan kedai apron !

Priiittt priiiitt sila berikan tepukan gemuruh 

oh oh bising nyaaaa

terima kasih terima kasih (sambil angkat tangan)

ok stop ! dah mula merepek ni

Siapa mahu tengok apron hasil jahitan ku, sila angkat tangan....

erk takda sorang pun yang angkat tangan, never mind

Saya nak tunjuk juga

Nah...

~ Full apron ~







~ Half apron ~





Ini lah dia...
Hasil dari lebihan kain kusyen mak saya, kain baju saya & kain yang dah lama berzaman terbengkalai tak tau nak buat apa :)

Jadi kesimpulannya kalau anda ada kain lebih dan tak tau nak buat apa, jangan dibuang kainnya. hulur hulurkan lah kesini. Biar saya transform jadi apron :D

p/s : sebenarnya macam sedih jugak kain baju saya yang selama ni saya pakai, tup tup jadi apron. sobss (",)
baju kurung = apron
hmmm apron pun apron lah

Wallahu A'lam

No comments:

Post a Comment