Friday 22 January 2016

Penilaian ditangguh


Entah hari ni dah masuk kali yang keberapa. Saya melihat orangnya bertudung, berjubah @ pakai dress tapi sayang, pakaian sangat jarang sehingga nampak pakaian dalam.

Jelas. Teramat jelas. Siap boleh describe in details kalernya.

Dah dua orang saya pernah tegur. Waktu dalam perjalanan ke ofis. Bukan apa. Saya takut nanti dia malu.

Eh ! Mestilah malu (>_<)

Entahlah. Kadang kadang terfikir, saya ni ke yang terlalu paranoid. Itu ke term yang sesuai?

Saya sendiri tak pasti.

******************************

Ohh...

Tadi saya orang kedua dipanggil untuk dinilai. Nebes. Macam nak masuk jumpa tuan hakim !

Tapi ! Yang saya grade (4) untuk diri sendiri punya kualiti dipersetujui semua !

Haha. Happy. Alhamdulillah. Tu lah pun satu kriteria, the only one, highest mark saya bagi kat diri sendiri.

Tapi, saya punya penilaian terpaksa ditangguh hingga ke minggu depan.

Aihh.. Susah ye nak menilai sakina ni...?

- saya harap habis cepat lah lepasni. Tak mau lama lama dah :(

Wallahu A'lam

No comments:

Post a Comment