Thursday 7 July 2016

Taqabbalallahu minna waminkum :)


Selamat hari raya semua ! ;)

Moga semua amalan kita diterima Allah s.w.t dan moga kita tergolong dalam golongan mereka yang mendapat pengampunanNya.

Raya tahun ni, ada 2 kelompongan. Kakak dengan abang raya belah sinun. So, yang tinggal tak lain tak bukan, Saya dengan adik saya. Hehe. 

Bila semua berkumpul kat rumah opah, family pak cik mak cik datang, semuanya lompong lompong. Sebab yang tinggal semuanya yang masih single trantantang. Kikiki.

Tengah tengok TV, sambil sembang dengan sepupu....

Iqbal : K.Sakina, k.Sakina ni kira warga 90-an pertama yang akan.....
Saya : Yeh? Hahaha

Bila pergi depan, tengok afiq dengan ifan tengah baring, terdengar diorang sembang...
Afiq : Hmmm ifan, ni la geng2 single. Macam ni lah hidup. Dengan nada sadisnya.
Ifan : Hahaha
Paksu : Sakina dengor ler apa yang deme sembang. Kawin. Kawin. Apiq, perempuan mudah tak payah pikir sangat nak cari duit. Tapi yang lelaki ni haaa, fikir dua tiga kali nak kawin. Tak kerja nak sara anak orang macam mana?

Hahaha !

----> Sekarang ni semua kena kerja la paksu

Hihiii...

Ohh hari ni 2 syawal, masih lagi dalam misi pencarian lemang. Habis lah.... Hehe

Jap, nak belanja dua gambar.

Nah.

Purple ! Except that guy

Kipas angin opah buat tudung saya jadi macam tu. Haha

Itulah dia cerita raya 2016. Hari ni InsyaAllah ke Chemor. Skali dgn kakak & abang ipar. Ramey ler sikit ye dakk? Hehe...

---> Lemang ! Aku datang !!!

Wallahu A'lam

2 comments:

  1. Lemang lemang, where r youu? Jgn lari, ada org mari nk mkn muu, hehe��

    ReplyDelete