Thursday 17 October 2013

the man who entered Jannah first

Bismillah....


~ The Daily Reminder ~

Kalau diikutkan sepatutnya saya post benda ni 3 bulan lepas (bulan ramadhan)
Tapi baru tadi saya dengar tazkirah diatas
Walaupun Ramadhan tahun ini sudah berlalu
Kita pasti akan bertemu Ramadhan tahun depan
InsyaAllah kalau masih lagi diberi nikmat nyawa, iman, islam
Mari kita berusaha sedaya upaya menjadi orang pertama yang masuk ke dalam Syurga Allah S.W.T
InsyaAllah. Allahu Musta'an

Sebenarnya.......
Saya tau rancangan ni pun melalui Abdullah (hamba Allah)
Banyak sangat ilmu yang saya dapat dari sini
Masa yang diambil untuk dengar daily reminder tak lama mana pun
Tapi ilmu yang dicurahkan
MasyaAllah
Sangat sangat sangat banyakkk
Terima kasih kepada Abdullah kerana memperkenalkan saya dengan website ini
Terima kasih kepada Allah kerana memberi ilham kepada Abdullah untuk post website ini di blog beliau
Itu pun dikira sebagai satu amal jariah kan
 Mengajak orang lain menonton website yang bermanfaat
Moga ianya dikira sebagai satu amal kebajikan dan memperoleh pahala yang berterusan
Dan moga Allah S.W.T sentiasa merahmati dan meredhai Abdullah
InsyaAllah

Teringat satu kata-kata hikmah
" Jangan engkau memandang remeh terhadap mana-mana amal kebajikan kerana tidak kau ketahui amalan mana yang akan membawamu ke syurga "

Wallahu A'lam

No comments:

Post a Comment