Thursday 31 October 2013

oh my video

Bismillah...

Sekarang ni saya mula tertanya-tanya pada diri saya 'awat la hang setuju belakon macam tu'?

Pada asalnya, saya dan kawan saya tak kesah pun kena berlakon jadi pencuri + polis. Sebab mula-mula tu madam kata present case fiddle hari isnin dalam kelas. Kebetulan kami group pertama yang kena present. Paling paling teruk pun lebih kurang 20 orang classmate je tengok saya berlakon macam tu. Tak da la segan mana pun.

Tapi sekarang semua dah berubah ! Perubahan 360 darjah ! Kata madam hari tu...

---> I need to cancel my class this monday....

 WHAT??? terkedu terdiam terkesima + start gelabah

Maknanya kami (6 orang 1 kumpulan)...cahaya lampu lebih tertumpu kepada kami berdua.....lebih spesifik lagi saya dan wani kena present hari jumaat dalam dewan. Pasal presentation tu tak kesah lagi tapi yang kesah nya video kami yang dot dot dot akan ditayangkan di hadapan 90++ orang.

WHAT??????

Oh man...Macam mana ni? Mana nak letak muka nii?

Wani ---> Kenapa la kita ikut cakap si tikah tu jadi polis  (sambil duduk muka macam dah seminggu tak makan pandang saya). Kenapa kita bengong sangat jadi polis tu. Pencurik tu boleh la tahan lagi tapi......waaaaa part polis tuu. Arghhh sakinaaaaaa tolong kita.
Me ---> Haha. Kita pun tak tau nak buat apa sekarang ni. Awat la kelas hari isni cancel. Kan mula-mula kita ingat present dalam kelas je, tapi sekarang dah jadi lain. Esok dah nak present dah. Mmmmmm wani cemane ni...?

*****diam sejenak layan perasaan yang dah terumbang ambing ni*****

Me ---> Wani.....kita ada plan. Lepas je orang last present, kita ingat nak keluar dewan (video akan ditayangkan selepas presentation). Tak sanggup nak tengok muka sendiri. Dengan berlakon ntah macam apa. Macam main polis and thief pun ada. Haha tapi....memang worst! Indescribable betapa teruknya.
Wani ---> Eh kita nak ikot kamu
Me ---> Eh tak boleh. Nanti obvious sangat kita dua cabut
Wani ---> Alaaa sakina boleh la. Kita dua je
Me ---> Lepas fikir sejenak mmmm ok. Tapi jangan bagi tau diorang. Haha macam nak buat jahat je >.<

Sekarang ni...kami masih mengira detik untuk sampai ke hari esok.

Macam mana ni....? :(

Ada tak bahan yang boleh membantu 'tebalkan' muka?

Alangkah baik kalau waktu itu boleh diputar kembali ~

Wallahu A'lam

No comments:

Post a Comment